Mi is ez a Blog?

Jelmez készítés házilag, olcsón. Információk alapanyagokról, szabás, varrás, kovácsolási s egyéb technikákról.

Egy kis reklám

20 éve lecsúsztál a

PRIVATIZÁCIÓRÓL

 

10 éve kihagytak a

KÁRPÓTLÁSI JEGY

BIZNISZBŐL

 

 

Ha nem akarsz

kimaradni a következő

nagy dobásból, akkor

 

Kattints ide!

Szavazás

Utolsó kommentek

  • skyie: Szia, nos mint láthatod az utolsó bejegyzés dátuma már meglehetősen régi. Ez annak köszönhető, hog... (2011.12.27. 12:33) Hamarosan megújulunk!
  • együtt könnyebb.: én egy sonic jelmezt szeretnék. a mamám nemtud jelmezt varni. remélném hogy segít neki sonic jelme... (2011.12.27. 12:22) Hamarosan megújulunk!
  • skyie: @Sheodon: Jól látod, egy kis (röpke három éves...) szünet volt, mivel a Szerző(k) mással (is) fogl... (2011.01.17. 22:34) A Szerepjátékbolt.hu megnyitotta kapuit!
  • Morwina: Felkerült egy újonnan elkészült jelmez a blogomba: morwina.blog.hu Kérésre szívesen küldök instruk... (2010.05.31. 22:00) Lofwyr a sárkány
  • GluGlivar: Helló! Nagyon tetszik az oldal, gratulálok hozzá! Egy kérdésem lenne: az oldal átmenetileg szünet... (2008.11.26. 13:14) A Szerepjátékbolt.hu megnyitotta kapuit!
  • Utolsó 20

2007.10.10. 11:00 Iffar

Lives vértek 1 - Mellvért

Most nyáron egész nagy fába vágtam a fejszémet. Úgy döntöttem, hogy lovaggal leszek. De ugye egy lovagnak van vértje is.
Sokat agyaltam, miként is lehetne megoldani. Műhelyem ugyanis nincsen, tehát komolyabb műveleteket nem nagyon tudok végezni.
Ötletek jöttek mentek, le is írom mik jutottak eszembe.

Műanyag hordóból
Ez volt az első ötlet. Sajnos ott bukott meg, hogy a hordókat drágának találtam, s én 2000 Ft-nál húztam meg a határt.
(a hordó asszem több volt mint 1000 Ft, és ehhez jött volna a tárcsa festék, ami asszem szintén egy 1000-res)

Próbababa
Ez elég elmebeteg ötlet, elismerem. De hozzájárult az is, hogy sportruha nagykereskedésben dolgozom :). Mindenesetre azt hiszem pár ezer forintért lehet venni kiselejtezett próbababát. De annyira nem volt jó, mert ehhez is kell festék.

Horgonyzott lemez
Ez lett a nyerő gondolat. Vörösvári úton van egy vastelep, oda sétáltam el, s néztem körbe. Még az eladót (így mondják...?) véleményét is kikértem. Egyből hagyományőrzőnek nézett :D
Mindenesetre megtaláltam a legideálisabb fémet. Kéményhátulja a neve. Van belőle 0,5x1m -es darab, és 1x2m-es is. Én a kissebből vettem.

Tapasztalatok és jótanácsok
 - Mindenképpen érdemes egy tervet készíteni. Én a az egyik szabálykönyvemben találtam megfelelőt.
 - Érdemes beruházni egy lemezvágó ollóra, hogy ne a szomszédtól kérd el a rozsdás szerszámot, ugyanis azzal kínszenvedés vágni :D
 - Én csavarokat használtam, de a szegecs sokkal jobb. Az előbbit mindenképpen ki kell párnázni belülről... én kb 2 cm-nyi polifoamot erősítettem rá csomagolószallaggal (olyan mint a szigetelő szallag, csak széles és barna).
 - Csavart bármilyen csavarboltban találsz. A lényeg, hogy minél rövidebb legyen.
 - Szegecset, nos... tudtam, de már elfelejtettem hol :D (ha valakinek kell akkor utána nézek)

Ide a végére biggyesztem a tervet, ami alapján csináltam. Magát a kész vértet pedig fent a banneren láthatjátok.

Szólj hozzá!

Címkék: live ruha középkor fegyverek jelmez kovács technikák élő szerepjáték


A bejegyzés trackback címe:

https://jelmez.blog.hu/api/trackback/id/tr13190962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása